Thank you Butterfly, Dino and ZeeZ!

Discussion in 'Akari_32' started by Akari_32, Apr 4, 2012.

  1. Akari_32Fishlore LegendMember

    You guys are awesome! =D

    Got some plants in the mail from Carol today. I was only expecting some Windelov, but I ended up with a whole BUNCH of Windelov, a teeny, little baby Tiger Lotus, and some sort of mystery plant, that might be Pennywort (but its too squished and sad to tell LOL). I've got them all in Ume's little tank for now, to open back up, so they are easier to deal with. Ume is loving all new things to explore! :p

    image

    image

    image


    Theres got to be a dozen little plants here! =D

    image

    image

    image


    I'm also expecting M&Ms from Dino, and bunches of RCS from ZeeZ :D
     




    Last edited by a moderator: Nov 23, 2018
  2. LyndaBFishlore LegendMember

    Ok, I understand the plants. I understand the RCS...... but M&M's?
     




  3. Akari_32Fishlore LegendMember

    It just kinda happened :;laughing
     




  4. bolivianbabyFishlore LegendMember

    ROFL! That's too funny!
     
  5. Akari_32Fishlore LegendMember

    I think they're mint and raspberry, too LOL
     
  6. DinoFishlore VIPMember

    Chocolate and pasta are two of the main reasons I have let you humans continue.

    I have access to the M's as i am close to one of the manufacturing plants.

    Good little boys and girls get gifts from Santa.
     
  7. Akari_32Fishlore LegendMember

    I do enjoy me some Mac and cheese >=3

    Oh, and I should be getting them today, according to USPS :)
     
  8. DinoFishlore VIPMember

    Yep, I have been following them too.
     
  9. ButterflyModeratorModerator Member

    I LOVE M&M's.
    :;otMy daughter was working for Sams club awhile back in the bakery. She noticed when they made chocolate/m&m cooking there were lots left on the pan that had to be thrown away. so she started bringing them to me instead of throwing them away.
    Since they were generic( no m or ms) we started calling the W&W's LOL

    Akari- Glad you liked your plants :) It's fun sending extras and not telling :)

    The mystery plant is Hydrocotyle sibthorpoiodes :)
     
  10. DinoFishlore VIPMember

    Ya gotta watch Butterfly, she's wily!
     
  11. ButterflyModeratorModerator Member

    :;hug2
     
  12. DinoFishlore VIPMember

    Well, it's true!
     
  13. ZeeZWell Known MemberMember

    You're welcome!

    Butterfly's not the only one who sent you plants. ;)
     
  14. ButterflyModeratorModerator Member

    OOOOOHHHH Akari made out like a bandit :;banaman
     
  15. Akari_32Fishlore LegendMember

    No Immy-im's today :( They're in the area, I guess, they just haven't made it to the campus yet >.<

    Carol, I've got my eye on you! :;eye:;eye :giggle: I love getting extra goodies! =D Its like asking for a fish tank, and getting the fish that go in too! =D

    Aw, man, ZeeZ, awesome! I can't wait till tomorrow!! I'll have M&M's, Shirmp, more plants, AND a giant box of Easter Candy from my mom and grandma (complete with money and other goodies >=D). Oh, and my pay check goes in. Muahahahahahahahaha!!!! >=D
     
  16. DinoFishlore VIPMember

    I shall move my coworkers who have delayed the M's to the naughty list!
     
  17. Dlondon95Well Known MemberMember

    Sounds like an awesome day!
     
  18. Akari_32Fishlore LegendMember

    Yeah! >=O Meanie heads!

    Oh it will be wonderful day >=3 I just hope that I can get it all before I have to leave for work @.@ Gotta leave at 4:14, but the post office closes at 4, so I think I'll be ok... :;nin2
     
  19. Dlondon95Well Known MemberMember

    I like how you've concluded you can leave at 4:14. Not 4:15, but 4:14. :p
     
  20. Akari_32Fishlore LegendMember

    Aw man! I even back-spaced to fix it but put it back wrong XD 15, 4:15... LOL But there are crazy people on the roads here, so that one minute could mean me getting to work 5 minutes earlier, or 10 minutes later than usual. Its weird o_O
     
Loading...




  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice