Member Age Ranges?

what's your age....


  • Total voters
    216

chris02_84

Member
hey there people...I asked a few people their age personl message and I think it freaked them out...I just want to see how diverse the age group was in this wonderful hobby!
 

newbie101

Member
chris02_84 said:
and I think it freaked them out...
Understandably so ;D
 

Jon

Member
lol I thought there was already a thread on this... oh well .... 14 but 15 in a few weeks
 

Craig

Member
17 now but 18 in 3 months

C W
 

Gwenz

Member
I'm 14 now, 15 on May 25. Can't wait!! ;D

Gwenz
 

Dino

Member
I will be 19,670,427 a week from Sunday.

Dino
 

newbie101

Member
Wow, you aren't even 1 billion yet?
 

Isabella

Member
LOL, Dino ...

Anyway, I'm 24 already :-\ ... that seems very old compared to all of you teens here!
 

newbie101

Member
well you are 19,670,403 years younger than Dino! ;D
 
  • Thread Starter

chris02_84

Member
where you guys get that number?
 
  • Thread Starter

chris02_84

Member
21 now 22 in may
 

newbie101

Member
My sister is 25, she lives in New York too
 
  • Thread Starter

chris02_84

Member
never been there,
 

newbie101

Member
I mean Isabella...she's in NY
 

Isabella

Member
Yes I'm in NY But Chris, you're not really missing out on much by not having seen NY, lol - believe me! Well, many people say they "LOVE" NYC ... but I think that's usually their first impressions. After they've lived here for a while, the city doesn't seem so "lovely" anymore. And those who live in NYC (or have lived here in the past) will know exactly what I mean, lol.
 
  • Thread Starter

chris02_84

Member
too expensive to live there for me...that's for sure! How much are you paying for a place to stay. i'm assuming you live in a apartment....
 

Isabella

Member
Chris, yes apartments and houses in NYC are very expensive. Especially in the last couple of years, rent went up to sky-high prices - which is bad for those who rent. I don't yet rent Chris. That's because I still live with my parents - they said I can stay with them as long as I need in order to finish my education. I am VERY grateful to them. It would be very difficult in NY to be working, studying, and paying rent - all at the same time. For now, I study full time and work part time. However, when I am done with education I'll be able to work full-time, and then I'll definitely move out to live on my own. It's already time, and I don't intend on living with my parents forever, lol.

Going back to rent in NYC - prices really depend on where you want to rent. In places immediately surrounding Manhattan, such as closest to Manhattan parts of Queens, Bronx, Brooklyn, Staten Island, and New Jersey - you could be paying anywhere around $700 - 2,000 (or even more - depending on how modern and how large an apartment is) a month. If you want to live in Manhattan, lol, you better have a BIG wallet. Maybe you could find cheaper apartments in Manhattan, but they'd probably be very bad quality. Prices in Manhattan can in fact go to even a couple of thousands of dollars per one month - not kidding. Isn't that crazy!? But I personally would not want to live in Manhattan even for free - it's way too loud, too crowded, and too stinky for me.
 

vin

Member
OLD????? I resent that remark!! 43 is NOT OLD!!!
 

Isabella

Member
Vin, I presume you said that to me? LOL, I said I seem old when compared to those who are around 15 years old (I'm 24). I did not say 43 is old compared to ALL ages. Sorry if I have offended you! Certainly no offense was intended
 

vin

Member
No No!! I was kidding! The last two choices were 35-40 and OLD.....As if over 40 is old.....LOL!! I Needed to stand up for the 'seniors'..... ;D
 

Isabella

Member
LOL haha ;D
 
  • Thread Starter

chris02_84

Member
I went ahead and changed the poll for ya vin
 

beckers4oranges

Member
19 years old
 

vin

Member
chris02_84 said:
I went ahead and changed the poll for ya vin
This "OLD" guy appreciates it!! LOL!!  ;D
 
  • Moderator

Mike

Moderator
Member
I'm 30 -
 

chickadee

Member
well, I put down OLD because even though I do not feel old, that seems to be the category I fit into.  I do not mind as I have never minded being any age I have ever been.  Every year has had a redeeming quality of some kind and I have had some reason to look back on it with favor.  Fishlore.com will be among the top of the list for this last year for me. 

Thank you all for being a part of my last year!

Rose


p.s. I am 56 going on 57 in July.
 

Labeo55

Member
I'm 55 going on 10. :
 

0morrokh

Member
We have quite an age range here!
I think that's great how both teens and "OLD" people can enjoy fish!
 

dano569

Member
28 ;D ;D ;D
 

Butterfly

Member
Yep us "oldies" love this site 58 will be 59 soon
A variety of ages gives us a variety if information and experience levels and that's one of the things that makes this site interesting.
Carol
 

wolfman21

Member
20 can't wait to be 21
 

Neville

Member
i'm turning 23 on the 30th of this month.
 

pnctar

Member
OLD ... I represent that remark  .  46, retired once and working on the second.
 

Tom

Member
What about 13 and under? I am 17 though.
Tom
 

tan.b

Member
well, i'm 28, so I ticked the 20-28 rather than the 28-35! it seems I fit into 2 catagories! prefer the younger one!! 29 in may. can't believe i'm 30 next year!!! OMG! there is a huge age range on here so I neither feel old or young on here! great poll!!
Dino....LOL ;D ;D
 

inuyasha_lover_21

Member
21 here ;D
 

Stradius011

Member
um...I'm 12....BUT THERE'S NO FREAKING OPTION FOR 12 AND UNDER!!!! LOL! ;D
 

sgould

Member
34.
 

Hazcop

Member
33 going back to 32 in december ;D
 

Richard

Member
Forty-one in the next coupla months.. still a jeans and t-shirt kinda guy who loves fish and fishing, plays video games(Playstation.. is there anything else?).. radio disc-jockey by day, couch-potato by night( cable tv will do that to some of us).. guess I'm one of those people who couldn't give a hoot about age, and just believes that every day you wake up is another chance to get it right.
 

Neville

Member
yeah richard I agree, life is short we all should live happily, it doesn't matter whether we r 20 or 40.............
 

Peter243243

Member
Tom said:
What about 13 and under?
Tom
Stradius011 said:
um...I'm 12....BUT THERE'S NO FREAKING OPTION FOR 12 AND UNDER!!!! LOL! ;D
They're right.
I'm 0 years old ;D , ok I'm 11 and 1/2 years old

I think we should modify where old is because JI'm is very angry
JI'm said:
> HEY... I am personally VERY VERY offended by this poll I'm 44 and that's NOT OLD!!!! >
 

COBettaCouple

Member
We're 34 and 28.
 

bbfeckawitts

Member
Gwenz said:
I'm 14 now, 15 on May 25. Can't wait!!  ;D

Gwenz
My birthday is also may 25! ;D
Turning 14.
Brianna
 

Jimold

Member
I'm almost 45 and still sort of offended that I fall into the OLD catagory!!!
 

Butterfly

Member
Don't worry about it JI'm its how you feel that counts It's mind over matter. If you don't mind it don't matter
Carol
 

COBettaCouple

Member
JI'm said:
I'm almost 45 and still sort of offended that I fall into the OLD catagory!!!
45 is OLD - for a fish. the poll is just fish-biased, that's all.
 

vin

Member
JI'm said:
I'm almost 45 and still sort of offended that I fall into the OLD catagory!!!
I know what you mean....I'm 44 but I can still "bring it"!! LOL!!
 

Sabi

Member
Gee, what a big age range here!
I'm 17.
 

Gozer_1

Member
Round old age of 30 for me 31 in ye ol' October.
 

Most photos, videos and links are disabled if you are not logged in.

Log in or register to view

Top Bottom